mistercobra
تفضل بالتسجيل في منتدانا سنكون سعداء جداً لتصبح فرد من اسرتنا لا تقرأ وترحل عبر عن نفسك وأثبت وجودك من خلال رأيك .
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بلغنا عن رابط لا يعمل او مشكلة فى التسجيل من خلال قسم طلبات الزوار فى المنتدى الادارى اسفل المنتدى تستطيع فى هذا القسم انشاء موضوع تعرض فيه مشكلتك من غير ان تكون مسجل فى المنتدى .

أهـــلا بـعـودتـك لـنـا مـن جــديــد زائر نــرجــوا ان تـكـون فـى كــامـل الــصـحـة والــعـافـيـة

الرئيسيةالرئيسيةمكتبة الصوربحـثالتسجيلدخول

شاطر | 

كنت اعتقد

كاتب الموضوعرسالة
ستورم

انثى
العمل/الترفيه : العزف علي البيانو
المزاج : رايق
علم دولتى :
المزاج :
المهنة :
الهواية :
عدد النـقـاط : 206
قوة الـتـقـيـم : 0

مُساهمةموضوع: كنت اعتقد   الأربعاء فبراير 23, 2011 12:57 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

وجعلناكم شعوبا وقبائل لتعارفوا إن أكرمكم عند الله
أتقاكم

—سورة
الحجرات
أية 13

اعضاء منتدي مستر كوبرا الاعزاء تحيه طيبه وبعد انا لو تفتكروني ستورم كنت عضوة في منتدي مستر كوبرا وكنت ومازلت اكن لهذا المنتدي كل الحب والاعزاز والتقدير وكنت بفتكر اننا كلنا في هذا المنتدي اصدقاء بتربطنا صداقه قويه مبنيه علي حب وتفاهم وتعاون وانا لا انكر ابدا انه اول منتدي دخلته في حياتي ومهما سجلت في منتديات عمري ماثر فيا منتدي غير مستر كوبرا لاننا كلنا كنا متعاونين بجد وبنسال علي بعض وبنحترم بعض

انا لا احب الاطاله ودي من عادتي بس اللي خلاني اكتب النهارضه واتمني من كل اصدقائي اللي في المنتدي انهم ميزعلوش مني

انا كنت في امس الحاجه لسؤال اصدقائي عني وكنت اتمني برضه بحكم صداقتنا انهم بدل ميحزفوا عضويتي يسالوا عني ومعظمهم عارفين يقدروا يوصلولي اذاي انا عارفه ان المدير من حقه حزف الاعضاء اللي مبيدخلوش لكن مش من حق الاصدقاء انهم يحزفوا الصداقه ولو برساله يسالوا بيها عن بعض وبما اننا دخلنا مرحله جديده في حياتنا لازم نعترف فيها بالتقصير وانا بصراحه قصرت في ادائي في المنتدي وعلي هذا الاساس تم حزف عضويتي

بس

متهيالي من عشمي في الناس بقولهم كده والدنيا ممكن تلهي اخ عن سؤاله علي اخوه وان انا نفسي الدنيا لاهتني علي سؤال اصحابي بس من حقي عليهم انهم يدوروا عليا ويسالوا عني

واتمني تاني مرة ان محدش يزعل مني انا بعتب علي اخويه واختي بدون التجريح في حد
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mistercobra.banouta.net/
دموع الورد
ــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــ

المزاج : هــــــــــادئــــــــة
الهواية :
عدد النـقـاط : 797
قوة الـتـقـيـم : 147

مُساهمةموضوع: رد: كنت اعتقد   الخميس فبراير 24, 2011 1:51 pm

والله يا حبيبة قلبي اني سالت بس ما عرفت اوصل ليكي ازاي لاني ما عندي ليكي ميل ولا فون بجد حقك عليا بس غصب عني ياريت ما تزعلي من الادارة وياريت تبعتي ليا ميلك او فونك برسالة في المنتدي لاني بتشرف بيكي اخت ليا ربنا يحميكي

وبعدين الكل كان مشغول لو مش بوضع مصر اكيد في مشاغل الحياة والدنيا بتلهي الكل بس دة ما يمنع اننا نرجع تاني للمنتدى دة او لبيتنا لاننا كنا فعلا اخوة قبل ما نكون اصدقاء

وللمرة التاني بكرر اسفي ليكي وياريت ما تزعلي

.......أزف الــــضــحــــكــ للناس وسري بالقلب مدفون الجاهل يحسبني فرحان وأنا بالحزن مدفون

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ستورم

انثى
علم دولتى :
المزاج :
المهنة :
الهواية :

مُساهمةموضوع: رد: كنت اعتقد   الجمعة فبراير 25, 2011 11:01 pm

شكرا يا دموع علي ردك وحقيقي انا بحترمك اوي وانتي من الناس اللي غاليه عندي وانا مش زعلانه اني اكون مشرفه او عضو بصراحه ده شئ خاص بالادارة بس اللي مزعلني فعلا ان الوقت اللي اغيب فيه بدل ما ينزلوا يسالوا عني بما اننا اصدقاء جميعا ويقوللي انتي غايبه عن المنتدي ليه وطمنينا عليكي يقوموا يحزفوا عضويتي كمشرفه.

وانا عارفه اللي احنا كلنا كنا فيه وثورة مصر بس بما ان البلد ان شاء الله هتتغير يبقي احنا كمان لازم نغير ونعتب علي الناس علشان محدش يكون زعلان من حد ولا شايل جواه من حد وزي ما انتي قولتي اننا اخوة في الاخر قبل منكون اصدقاء

وبجد انا من زعلانه منك ده كفايه ردك الجميل
عمرو المصرى
القسم السياسى
القسم السياسى

ذكر
علم دولتى :
المزاج :
المهنة :
الهواية :
عدد النـقـاط : 614
قوة الـتـقـيـم : 26

مُساهمةموضوع: رد: كنت اعتقد   الأحد مارس 06, 2011 4:36 pm

اولا بعتذر ستورم لو كان ردى وصلك متاخر ودة لظروف خارجة عن ارادتى انتى عارفة ظروف البلد والمظاهرات ولسا خارجين من ثورة لم تؤتى اكلها معظم الناس فى مصر حاليا بيمرو بظروف عصيبة جدا وانتى مصرية وعارفة

اما بعد

اكيد انتى نورتى المنتدى من جديد واحنا عمرنا ما نسيناكى بالعكس دايما بنفتكرك بكل خير وحاولنا نسال عليكى اكتر من مرة عشان نعرف ظروفك سواء بالبريد الالكترونى او رسائل خاصة على اميلك لكن للاسف كل مرة مش كنتى بتكونى فيها موجودة او مشغولة او مش مهتمة مش حبينا نزعجك وسبناكى على راحتك كل دة مش عشان المنتدى ولا الادراة ولا الاشراف احنا كنا عايزين نطمن على ستورم الانسانة مش المشرفة ودة الجزء الشخصى فى الموضوع بعيد عن اى مصالح او رسميات

ولو جينا بصينا للموضوع بشكل عام هنلاقى ان مش انتى لوحدك اللى نزلو من الاشراف كل المشرفين هنا نزلو من الاشراف لانهم مش مهتمين بالمنتدى ولا على بالهم وبعدين طالمة بيفضلو اماكن تانية عن المكان دة يبقا مش هيعرفو يعطو المكان دة حقه هم اخوة لينا ومش بننكر كل المجهود اللى عملوه للمنتدى لكن مش ينفع واحد يكون مش بيخش هنا بالشهور من غير حتى ما يسيب رسالة يقول فيها انه مسافر او عنده ظروف ويزعل لما يلاقى نفسه برة الاشراف

المنتدى قعد فترة كبيرة مفيش حد بيشارك فيه ولو بابتسامة وربنا يبارك فى الاخت دموع هى الوحيدة اللى كانت متابعة معاية وزى مانتى شايفة بيت العيلة مفيش حاجة بتوقفه ولا بتعطله لان لو مفيش عمرو فيه دموع مفيش دموع فى ستورم

ياريت تنورينا تانى من جديد وبعتذر ليكى من جديد عن تاخيرى فى الرد او على اى سوء تفاهم حصل واكيد بكرة اجمل من النهاردة

عرف زمانك من تكون

ازرع خير وساعد كل من حولك فهذه هى السعادة الحقيقية

تعلو كلمة الحق مهما دامت كلمت الباطل

ما طار طيرا وارتفع الا كما طار وقع

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mistercobra.banouta.net
ستورم

انثى
علم دولتى :
المزاج :
المهنة :
الهواية :

مُساهمةموضوع: رد: كنت اعتقد   الثلاثاء مارس 08, 2011 9:14 pm

اخي الكريم جدااااااااا عمرو اللي بحترموا اوي وربنا وحده يعلم اني مش متضايقه من حد بعينه وان كل الناس في المنتدي بكنلها الحب والاحترام والتقدير .

ثانيا انا عارفه كل الظروف اللي مصر فيها واللي كلنا تعبنا اوي منها من الشمال الي الجنوب بس انا حبيت ان الثورة دي هي اللي تكون السبب اننا نرجع تاني اصدقاء واخوات تقربنا يعني

اما بقي موضوع الاشراف فذي ما قلت قبل كده انا مش راجعه علشان الاشراف انا راجعه للمنتدي منتدي مستر كوبرا اللي اتعلمت منه حاجات كتيرة اوي وعرفت فيه اخواتي واخواني اللي عمري مهقدر اعوضهم تاني والله العظيم انا قولت اول ما هدخل علي النت (علي فكرة النت عندي حاجه صعبه اوي ) وكانت حصلتلي قبلها ظروف صعبه جداااا ربنا العالم بيها قولت اول مكان هدخله بعد الثورة مستر كوبرا لانهم وحشوني بجد ولاني بحس فيه بالراي الحكيم والثقافه بجد يا جماعه مش بجامل

وبعدين احب اقولك يا عمرو اني عمري موصلتني رسايل من حد خالص علشان ارد عليها
واخيرا شكرا جزيلا ليكم يا جماعه ويارب يرجع المنتدي زي الاول واحسن بيا او من غيري
دموع الورد
ــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــ

المزاج : هــــــــــادئــــــــة
الهواية :
عدد النـقـاط : 797
قوة الـتـقـيـم : 147

مُساهمةموضوع: رد: كنت اعتقد   الأحد مارس 20, 2011 9:05 am

يا قلبي يا ستورم انتي تنوري بيتك ومكانك دة واحنا نخرج وياريت اشوفك منورة زي الاول

عايزين نرجع كلنا زي الاول او احسن من الاول

.......أزف الــــضــحــــكــ للناس وسري بالقلب مدفون الجاهل يحسبني فرحان وأنا بالحزن مدفون

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

كنت اعتقد
صفحة 1 من اصل 1